KIRILGAN


  

Kırılgan bir çocuğum ben

Yüreğim cam kırığı

 Bütün duygulardan önce 

Öğrendim ayrılığı 

Saldırgan diyorlar bana 

Oysa kırılganım ben 

Gözyaşlarım mücevher 

Saklıyorum herkesten 

Ürküyorlar gözümdeki ateşten 

Ürküyorlar dilimdeki zehirden 

Ürküyorlar o dur durak bilmeyen gözükara cesaretimden 

Diyorlar: Bir yanı sarp bir uçurum,

Bir yanı çılgın dağ doruğu.

Oysa böyle yapmasam ben

Nasıl korurum içimdeki çocuğu? 

Bir yanım çılgın nar ağacı 
 
Bir yanım buz sarayı. 

Murathan MUNGAN

 

Hakkında Ayşegül Karayel
Yaşamla ilgili bilgi ve deneyimlerime bu sahada devam etmekteyim. Beni takip etmeye devam ediniz , çünkü ben sizi daima takip ediyor olacağım..

6 Responses to KIRILGAN

  1. mescayse diyor ki:

    🙂 Murathan Mungan’ ın hayatın içinde alıp götüren şiirlerinden biri daha, güzel paylaşım teşekkürler

    Beğen

  2. Kahve Molasi diyor ki:

    Nasıl korurum içimdeki çocuğu?
    ——————————————–
    O cocuk var ya(!)
    Iste bütün mesele bu…. olmakmi…. olmamakmi(?)

    kv.

    Beğen

  3. aysegulkarayel diyor ki:

    Bence olmaktır mesele, gelmiş isek buraya Sevgili arkadaşım Mehmet..)

    Beğen

  4. Mehmet Sungur diyor ki:

    ….dedim ya; kahve molasi…
    Fincan kirilmayi görsün, hep iz birakir arkasinda. “Dogan” http://www…lerde deliligi tuttuysa eger(!)

    Beğen

Bir Cevap Yazın

