Güldüren üstadımız Nejat Uygur bu sefer bizleri ağlattı…


1nejat_uygur_1 - Kopya

“Yerleri zor doldurulacak mütevazı, halktan , nadide insanlardan biriydi O’da..

Şeytandan 29 gün önce doğan, çok değerli üstadımız, minti mintimiz NEJAT UYGUR’umuz (d.10 Ağustos 1927-ö.18 Kasım 2013) bizlere son oyunuyla veda etmiştir.

Çocukluğum onun yaptığı komik şovlarla geçmişti. Kaç yaşındaydım bilemiyorum ama üzerinde çizgili bir taytı ve bazen de bahçıvan kıyafetleriyle bizleri güldürürken düşündüren haliyle hatırlıyorum onu da Rahmetli Kemal Sunal gibi..

Onunda dediği gibi “hayat gelip geçiyor ağlamakla gülmekle, zaten komiklik yapıyorum ben böylesine bir dünyaya gelmekle.”

Sende diğerleri gibi kalbimizde ve aramızda yaşayacaksın. Mekanın cennet olsun yüce gönüllü ve sevimli insan NEJAT UYGUR. “

Hakkında Ayşegül Karayel
Yaşamla ilgili bilgi ve deneyimlerime bu sahada devam etmekteyim. Beni takip etmeye devam ediniz , çünkü ben sizi daima takip ediyor olacağım..

Bir Cevap Yazın

