Hatırlatmasanız olmaz dı zaten :)


26 ekim 2016 (6).jpgMerhaba güzel insanlarım,
Beni, bu gece bu bloğu yazmama iten nüfus cüzdanımın her yıl aynı tarihteki revizyonudur. Bu satırlara başlamadan evvel giriş yapmakta zorlandım. Uzun bir ara vermek insanı paslandırıyormuş meğer.

Sonra birden kendime bu tutukluğu atmam için , aklındam geçenleri her zaman olduğu gibi yansıtmaktır dedim ve başladım.

26 ve 29 Ekim tarihleri benim doğum günümdür. İnsan iki kez doğar mı diyeceksiniz. Şöyle ki, hastaneden çıkacağım gün hemşireler bana Cumhuriyet çocuğu demişler. Annemle babamda ben kimliğimdeki tarihi fark edene kadar, ki, bu uzun bir süre almıştı🙂 liseyi bitirene kadar Cumhuriyet Bayramıyla birlikte kutlamışızdır.

Saat 00.01 gösterdiği andan itibaren gerek telefon ile gerekse sosyal paylaşım sayfalarından doğum günümü kutlama cesaretini gösteren pek sevgili dostlarımı yürekten tebrik ediyor ve kucaklıyorum.

İnsan yaş aldıkça böyle günlerde daha çocukça ve duygusal oluyormuş meğer bunu da anladım.

Benim çenem düşerse uykusuzluk çekmekte olanın uykusu gelir. O bakımdan lafı kısa tutacağım. Bana 2016’nın 26 Ekim’inde her yıl yaşattığınız bu duygu ve heyecan için sizlere en kalbi sevgilerimi iletiyorum.

Rabbim beni, siz sevenlerimi ve de sevdiklerimi, iyi ve kötü her anımızı paylaşabileceğimiz kadim beraberliklere nasip eylesin.

Bu vesileyle 29 Ekim Cumhuriyet Bayramımızı da kutluyor, üstünde yaşadığımız bu toprakları bize vatan yapan atalarımızı, şehitlerimizi rahmet, gazilerimizi minnetle yad ediyorum.

26 ekim 2016 (1).jpg

26 ekim 2016 (4).jpg

Hakkında Ayşegül Karayel
Yaşamla ilgili bilgi ve deneyimlerime bu sahada devam etmekteyim. Beni takip etmeye devam ediniz , çünkü ben sizi daima takip ediyor olacağım..

3 Responses to Hatırlatmasanız olmaz dı zaten :)

  1. Cenapbey diyor ki:

    Nice güzel senelere🙂 Güzel günler hep sizin olsun.

    Beğen

  2. Cenapbey diyor ki:

    İnşaallah Ayşegül Hanım. İnsanın mutlu olduğu ve unutulmak istemediği gündür doğum günü🙂

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

